na na na ..

"ge mig ge mig ge mig
nått, mer!
nått att jobba med
!"
muha. musik is the shit! :)

nåväl, det är inte lätt då det är svårt, men det är skönt när det går.
nu så väntar jag på att åsa ska ringa så att vi kan få in min soffa.
hoppas bara att vi hinner så att jag inte måste åka bort!
hundarna är som vanligt helt jävla freak i snön.
men det är så himla roligt att se! :*

jag längtar mer och mer tills på fredag då det är dax
att åka norr ut och till mina "hemtrakter" ååh!
det kommer att bli så himla mysigt.
men först skulle jag ju som sagt vilja ha min beställning.
typ idag, eller typ imorgon.
jag tror inte att posten har varit här än.
men det har mina hyresvärder!
dom lämnade hyran för jan. :)
så ja, jag vetta fan hur detta ska gå.

nåådi nåådi, man ska inte oroa sig i onödan!
men dt gör man ändå ibland. ^^

btw, det jobbar en väldigt söt kille på rättan.
muha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0