my life be like.


kom precis på att det är den 16e december idag, vilket är ett bra datum att minnas.
eftersom för precis ett år sen vid denna tid (den 16e) så vaknade jag och marcia upp i hassla.
vi hade sett björn rosenström på kvällen innan, ätit go-mat, och druckit lite.
det är absolut en kväll att minnas, jag minns precis allt.
så himla mys vi alla hade!
jag, marica, marcus, olle, daniel, engberg, peter, dyrssen, ilsbo-borna m.m.
Tack för det. och tack till marcus som bjöd mig, det var underbart!

nåja, nu så är man sminkad, håret är klirrad, man har rökt,
gått ut med hundarna, sen så nu sitter jag och väntar på soffan.
sen ska jag gå ut en längre psommis med hundarna också.
sen så kommer väl jenkan och hennes mor och hämtar mig.
så ja, det kommer att bli så fett bra!

+ att soc har ringt nu, så jag ska betala hyran för december nu också!
ååh, värsta snällt, så det ska jag klirra på fredag (hon trodde att pengarna kom in då)
sen så åker jag ju snart upp, och ååh, allting är så himla nice! :D

Kommentarer
Postat av: emma din brud

HASSELA, hilda :p inte hassla

2009-12-16 @ 23:18:50
URL: http://emmasjolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0