min egen julklapp!


nu så är min julklapp till mig själv äntligen beställd. (276:-/månad!)
(och den kommer hit hem till mig!)
min adressändring har ju gått igenom nu! så nu är jag finally skriven här i mitt hem!
äntligen, äntligen säger jag bara!

hundarna var helt gaaalna i snön nu!
så här har aldrig tess varit förr!
men jag måste nog ta tag i att klä på henne "jackan" imorgon.
för att det fastnar ju så himla mycket i pälsen, och det kan ju inte vara skönt.
men jag ska klirra klorna deras nu!
(brb!)

nu så var det gjort i alla fall. och dom var så himla duktiga båda två!
men jag tror att anette ska få klippa dem då jag ändå så är där uppe
men tess ska ju stanna där ett tag nu efter jul (som jag känner det nu, det kan ändras!)
eftersom jag vill hinna skaffa mig ett "umgånge" och kunna gå ut på krogen oså.
(men jag vill och ska ha tillbaka henne!) jag vill inte "bli av" med ansvaret.
men det kna vara skönt att få komma in i "singel-livet" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0