Hem ljuva hem!

nu så är man hemma, sitter och smuttar på ett glas vitt!
det är himla mys, med en massa tända ljus,
och det snöoväder utenför fönstret som det bara faller snö.

(bilden tagen nyss)

nåja, ihelgen har jag ju varit i sthlm.
dt har varit så himla mys, sen så har vi hunnit med en massa.
- sigtuna
- solna (träffa krin och olle)
- sara & simon
- alexander & filip
- vin
- 6oårs kalas!
- souvas!
- tacos
- julmarknad
- lucia
- nattfotboll (dock inte jag!)
- donken
- arlanda
- pendeltåg

hihi, och nu så är mamma och pappa + joel + fam. grahn i kiev.
och det är där som dom ska mellan landa innan dom flyger vidare mot thailand. ^^
så ja, jag är så himla glad för deras skull!
ååh, jag är lite avundsjuk då vi har sånt pissväder nu.
men inte annars ;)
jag får ju fira en riktigt vit och vacker jul! ;)

nåja, jag ska gå ut med hundarna nu.
ska bara röka först! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0