Hejdå Iggesund! Hej STOCKHOLM!


"dagens" (som är en vecka gammal!)

ja, snart bär det av att man ska åka.
jag börjar vara lite nervös ändå ;)
men det kommer att gå så himla bra då man väl sitter på tåget.
jag vet att hundarna kommer att ha det så himla mys med jenkan.
sen så kommer jag att ha det så himla  bra med familjen. :)
-ååh, jag har saknat dom!

nu så har man duschat, sminkat sig och klätt på sig.
jag ska strax ge hundarna mat, sen ut och gå en prommis med dom.
sen ska jag äta mig en macka (toast), sen så springer tiden bara iväg
och jag måste stressa med att fixa frillan. ;) hihihi.
bussen bgår 16.05 härifrån, så ja.
ska på rättan och köpa mig nå färdkost. :)

jag kommer kanske inte vara så aktiv därnere i storstaden,
men man vet aldrig, lämnar datan hemma till jenkan.
(+ en lapp en info!)
men monica, eller bror har ju data, men i-net vette fan ;)
haha. men ni får väl se.
annars är jag tillbaka på måndag! :)

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0