familia. <3


så här ser min familj ut just nu.
(helt fantastiskt vackra!)
jag fick den på MMS :> jag vart värsta glad.

nu är klockan väldigt mycket, jag måste sova.
men ajg var ju tvungen att se Dennis nya bil.
den var skit fin. men för att hålla mig vaken har jag surrat med
arvid, lika trevligt som vanligt.
1 timma & 43 min. :)
(han hade aldrig pratat så länge i tfn!)

igår var det utgång på "sparta", så fett jävla mys.
det var så himal trevligt. ååh.
det är lätt den bästa "krogrundan" som jag varit med på.
sen så åkte vi hem till emma, sen körde vi hem peter,
och sen grogg hos Masse :) och efter det åkte jag och a hem och sov.
mys.

(vi drack inte detta igår)
vi drack vin, och tack så himla mycket marie för att vi fick komma till dig.
helt sjukt snällt och sött! :')

sen så har det inte hänt så himla mycket.
julen har sprungit förbi, jag och peter var hos agneta och sune m. Dennis & familj.
det var himla trevligt + god mat. och en massa fina paket.
sen så vart det lite öl hemma hos oss. eller ja, D drack lite öl. ;)

sen så var vi till mormor och morfar igår på släktmiddag.
+ hem till agneta och patte. så himla mys!
himla nice, och tack för alla klappar och pengar! :)
jag är tacksam som satan!

annars idag så fyller ju bby 2o år! ååh, då var det släkt middag hemma hos honom.
mys, det var god mat och fika. sen vart det raggen och så.
himla trevligt. sen hem. och ja. inget annat.

imorgon ska jag damsuga, hänga tvätt och plocka ur diskaskinen.
+ att jag måste bära in mer ved. :) (från garaget.)
sen ska jag hämta jenkan och lillen imorgon.
ååh, så som jag saknar henne.
(fan så jävla otroligt att i hittade varandra, men otrevligt mys!)

och min nya besatthet:
hörru hörru hörru! :>
hahaha, lite mobbad på krogen.
men det är fan inte så farligt. ^^

+ att jag saknar beagumman också.
så himla mycket. men vi ses ju ändå snart. hoppas jag. <3

nåja, nu vart detta himla långt.
nu ska hundarna ut för sista gången, sen är det fan dax för
en dejt med john blund. ;)

(det känns fett jävla bra att man vet att det är folk som tycker att man är snygg.
+ att man kna lista ut att dom är lite svarits. åhå!)

Kommentarer
Postat av: Marie Domander

Det vara jättekul att träffa dej igen :D

2009-12-27 @ 02:08:20
Postat av: beatrice

jag saknar dig som fan bby! jag räknar ner dagar tills du kommer hem! <3

2010-01-01 @ 18:09:22
URL: http://beatricenordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0