Du måste finnas ♥

"du måste finnas, du måste
jag lever mitt liv genom dig."

- Helen Sjöholm
(kristina från duvenmåla)

denna låt spelas om och om i mina högtalare.
den är sjukt jävla underbar, och vacker och den sjungs med så
otroligt många och hemska känslor.
men det är det som gör den helt otrolig.
(jag fick nys om den i stockholm ihelgen, tack sara och monica! ♥)

nu är man hemkommen från jenkan.
det är så himla nice att hon fått körkortet nu också,
hon kör så himla bra, lill-gumman min!
GRATTIS IGEN HONEY!

imorgon blir det stan med jenkan från morgonen!
ska klirra handelsbanken då, och swedbank.
sen ska jag skicka in alla brev som jag har!
Sen så måste jag evrkligen packa!
snart snart snart ..

Kommentarer
Postat av: Sara

låten är helt underbar!

2009-12-17 @ 16:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0