Design :)

nu så har man klirrat en ny och väldigt enkel design i paint ^^
jag är ganska så stolt över mig själv, här behövs inget ps!
muha, och den vart ganska snygg också.
(om den inte syns, tryck F5 så kommer den fram! :>)
så är det nått som är fel så är det bara att skriva det!

nåja, har pratat med mamma, pappa och ja, ingen mer.
jo! gangster! <3 henne får man inte glömma.
hon skulle ringa mig snart igen. ^^
ååh, hoppas att vi hinner ses n ått då jag är där uppe!
så som jag saknar dig!
jag älskar dig siss!

(en otroligt gammal bild! men lika snyggunge ändå!)

nåväl, jag ska läsa lite bloggar nu, sen ut med dog'sen,
sen måste jag duscha, och ta fram kläder till imorgon. ^^
sen ska jag sova. (skönt)

men det blir nog mer uppd. sen ikv. också!

Kommentarer
Postat av: Ida

min älskade MAJA!! <3

2009-12-11 @ 15:09:25
URL: http://idaedfast.blogg.se/
Postat av: Helena

ååå de var länge sen de kortet MIN söt Maja&Matilda :))

2009-12-15 @ 14:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0