cambilder.


det är det som kommer att bli nu ett tag framöver.
men det är bara för att min kamera är i bankock nu! (a)
min familj har fått låna den nu i en månad när dom är där. :)
(thailand - pukhet)

nu så lyssnar jag på musik, jag har klätt på mig.
jag har rökt och jag har tänt ljus, samt tagit fram till middagen!
(det blir en tidig middag idag!)
idag blir'e tacos. mums!

Haha! jag såg nu att sally syns på bilden bakom!
haha, så jävla underbart söt hon är då!

jaghar rensat i alla mina papper nu,
kastat och sparat.
måste verkligen köpa mig en pärm!
så att man har mer "koll" på allting.

idag ska jags kicka överklagan också.
hoppas bara att detta slutar helt okej nu!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0