blev väckt idag :)

av ingen mindre än åsa.
dock så var det himla bra att hon ringde och väckte mig,
eftersom att man kommer upp i tid och inte vänder på dygnet.
jag var vaken nu klockan nio.
men dels för att denna fröken har hittat och fixat mig en soffa.
ååh, jag är faktiskt jätte tacksam! :)
så den anländer någongång efter tio.
mys.
så kan äntligen det rummet också användas!

nåväl, inatt så ringde peter och surrade,
sen så såg jag film, "dirty dancing", ååh!
jag bara grinade, helt sjukt jobbig film!
haha, sen så somnade jag efter två någon gång, och upp nu!
mys.

som sagt, stan idag. -.-
känns lite jobbigt, men som sagt jag är ju nyvaken än.
så det kommer att gå så bra så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0