are you ready for it?


missforsberg/hell no.
fy fan, jag har i alla fall tagit på mig vinterjackan nu.
sen är hundarna rastade. jag är rastad.
jag är klar. jag väntar jag är nervös.
jag har ont i magen.
men alla papper i påsen.

huga, nu så är det bara för jenkan att komma.
ikväll blir det uppvärmd tacos till middag.
och jag ska fan hålla mig inne så jävla mycket som jag kan.
och jag hoppas fan att detta väder inte håller i sig!
huga, för att gå ut med hundarna sen idag! ;s
det är riktigt så att jag gruvar mig!

nåväl, så är det ju ibland, det är ju inte kallt.
men det blåser som tusan!
och det gör ju så att det blir mycket kallare än vad det egentligen är.

vissa människor är bara för roliga, och absolut helt slut i huvudet.
vissa människor ändrar sig angående saker som har varit "löjliga, och onödigt"
och gör precis lika. vissa är så jävla konstiga att dom inte fattar dom blir ensam.
jag förstår mig inte på människor. herregud. patetiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0