andas, andas, och återigen, andas.

nu så ska jag förklara lite om min närmaste tid (från idag, och framåt!).
Onsdags - städade, och handlade. läste en bok.
Torsdag - inskrivning på ams, möte med soc.
Fredag - Stockholm 16.58 :> (träffa familjen!)
Lördag - tatuering (?) *hoppas!*
Söndag - Lucia-marknad
Måndag - hejdå familjen, hejdå stockholm!
Tisdag - tvätta, sova och mysa
Onsdag - (?) öppen för förslag.
Torsdag - packa väskan!
Fredag - Dennis kommer, hejdå Hem! och hej Norrland!
Lördag - Hem(?), piteå.

funderar på att göra en ny design i paint nu ..
hmm, jag kan juu sitta och klirra den nu, hoppas på att det blir nått bra!
men det tror jag inte, jag hatar att jag inte har ps.
men det är så ibland!

vacker himmel (någon dag sen!)
ooh, hey there delila! :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0