ååh, you dont know.


baby baby baby!
nu så är naglarna målade också, i svart.
väldigt svart.
ljusen brinner, hundarna har fått mat.
jag ska gå ut med dom strax. ^^

soon we die, all of us.
muha, jag känner mig lite poetisk idag.

Peter är på arlanda nu.
jag saknar honom.

Bea är på kanarie-öarna.
jag saknar henne.

Hannah är hemma i älvsbyn.
henne saknar jag nå otroligt, men snart snart snart! :*

Ronja, my soulmate.
snart så ska vi ses, kramas och kramas!
me love.

Dennis, är hemma han också.
men han kommer snart hit. det kommer bli en resa som vi aldrog glömmer.

Jenkan, är här inom 3 timma tror jag (?), så henne
behöver jag inte sakna! x)

familia, är i norrbotten. men snart så ses vi.
kramar och mys hela helgen.
underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0