.- 9 december


G'dag! ;>
idag har jag egentligen bara slappat. men damugit och handlat hundmat + pizzakit!
mums, både hundarna och jag tyckte att det var mums med lite mat.
sen har jag promenerat med hundarna också.
det tycte dom var skönt ^^
(och även jag!)

nu på kvälls-kvisten har jag inte gjort mycket.
startade datan för drygt en timma sen, och det är skönt, att man gjort annat än att sitta här.
men på kvällen måste man ju få umgås med min älskling. (datan)

hihi, inatt så var jaga lldeles slut och väldigt väldigt trött.
jag raderade 3876 bilder från min data, sen så går den fortare ju också.
det är mys, raderade även lite musik och filmer.
den har ju börjat bli så himla långsam. ^^
men det är betydligt bättre nu. (a)

sen ska jag packa alla mina saker som jag ska ha med morgon
till stan, ska ju skriva in mig på ams, sen ska jag ju på möte!
hoppas verkligen att det kommer att gå bra nu!
jag håller tummarna en jävla massa!

nu ringer pappsi! :>
PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0