.- 8 december

takida - reason to cry.
- dagens låt. och dagens beroende.

nu så har man varit vaken en jävla massa,
och hur länge som helst.
jag  vaknade av klockan då alarmet ringde sju.
ner i tvättstugan och startade upp två maskiner.

sen pratade jag med mamma, och kollade lite på youtube.
sen jag har sminkat mig, varit på prommis med hundarna,
klätt på mig, duschat, ätit frulle, gjort mina naglar!
(det står inte i ordning.)

sen ska jag borsta tänderna, och gå till tandis!
ska ju borra idag. det kommer säkert att gå bra.
men jag kan inte bestämma mig om jag ska ta bedövning eller inte.
ska fråga dem om det.
+ att jag ska lyssna på mp3 undertiden, så då går det ju fortare.
och då känner man nog inte lika mycket. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0