.- 6 december

ojoj, men uppd. siger verkligen just nu.
men det är nått ni får leva med.
jag trivs så himla bra med mitt liv nu, och hinner inte blogga!
hahaha!

nåja, idag har jag kollat svensson svensson (är inne på andra säsongen nu!)
sen har jag hämtat ut tågbiljetterna till stickholm nu också.
(till helgen!), samt lagat mat med salt och peppar! (kyckling och ris!),
gått på en prommis med hundarna, det var ett tag sen!
så det vart en himla lång.


jag har öppnat andra luckan i chokladkalendern, och det var en tomte!
samt tänt tomte/jul-doft-ljus här hemma!
så nu luktar det jul! :>

nåja, nu ska jag hoppa si duschen! sen blir det svensson svensson!
+ ut med hundarna.
jag kan inte sova, men jag är ändå så himla pigg på morgonen.
så det är ju inget som är negativt.
imorgon ska jag skriva på mina papper, posta brev, och inget annat (:
(som är planerat!) träffa jenkan en sväng också!
så imorgon förtjänar jag verkligen en sovmorgon!)
samt ta en massa bilder, så jag har på min data, nu då
mamma och pappa ska ha min kamera med sig till thailand! :)

p.s. Linda rosing är nu på BB! för alla som ville veta.
muha, hoppas verkligen att det går bra, hennes blogg lär nog bli himla nice med
en unge till också, dock så tror jag att den blir bortskämd.
en sladdig o så! :D men det är ju kul att läsa om! d.s.

och PH ikväll, allså. det är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0