.- 4 december

sean kingston - face drop
- mys, kärlek och underbart. fantastiskt.

idag är verkligen ingen bra dag.
just nu så är jag väldigt off, och jag vill ha en massa kramar,
och sen vill jag pussas och sen vill jag att någon håller om mig inatt.
hårt, väldigt hårt.

nåja, ikväll blir det IDOL-mys hos jenkan.
det är himla nice, och det behövs att inte tänka på allt.
men men, vissa dagar tycker man synd om sig själv.
men det går strax över.

taco gratäng idag också!
(mest troligt.)

jag saknar dig, just dig.
snart, snart ses vi och jag längtar.
du betyder en jävla massa, du är som en själsfrände.
svårt att förklara, men otroligt lätt att känna.
Honey, jag tänker på dig (sen igår!) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0