.- 4 december

idag fyller en old class-mate år.
så väldigt mycket grattis till honom.
(grattis jonas!)


nåja, nu så är jag genast på bättre humör.
jag har ätit lite, samt att jag har sminkat mig och klirrat frillan.
så nu är jag både snygg och glad igen!
och det känns himla skönt!

idag är jag snygg som satan btw!
svarta leggins, blommigklänning och grått linne under.
så klart mitt guldhalsband med ett hjärta.
(hjärtat står för familjen, och vännerna!)

nåja, jag ska väl strax gå ut med hundarna, sen ska jag
gå på rättan och sen hem till jenkan, men det är kanske lite tidigt än sålänge.
+ att jag måste måla mina naglar.
men jag kan inte bestämma mig för vilken färg!
huga, jag har så himla svåra problem. ;)

nåådi nåådi, kanske klirra en toast nu.
(eller kanske två? nej, jag orkar bara en!)
sen så vet ni ju resten. ^^
kanske inte blir så mycket mer uppd. ikväll nu.
så hörs imorn! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0