.- 2 december

Nu så har man kollat vad man har för utgifter denna månad ..
- hyra 3600:-
- el ? (rörligt)
- bredband 250:-
- folksam (tess) 474:-
- min egna julklapp (unnar mig lite, då man ska vara ensam!) 400 :-

Dock så ser det mer ut än vad det egentligen är.
jag får ju hjälp med hyran, elen & bredbandet (förhoppningsvis, men enligt lagen så!)
sen har jag ju fått studiebidraget (har kvar 700:-), samt att det är julafton,
och då vet jag att jag får pengar av mormor, ella, richard, och mamma och pappa.
kanske av andra också, det vet jag ju inte. ^^
så mdet kommer inte att bli något problem!

och jag behöver ingenting annat än det jag beställde åt mig själv.
och tro det eller ej, men det är inte till håret! :D *stolt*
men jag kommer inte att berätta vad, inte förän det kommer!
(bara för mamma! för att hon är bäst, och inte kan bli arg för att jag köper en julklapp till mig själv!)
- jag är fett smart.
jag älskar dig mamma! (och pappa då! självfallet!)

men nu ska jag verkligen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0