.- 2 december

nu så har man ringt fortum, och klirrat elen.
den får jag räkning på i början av januari ^^
sen så har jag gjort en adressändring också.
det var kanske på tiden. :)
men det tar ju kanske en vecka innan den är klar ^^

nåja, sen så har man varit ut med hundarna, men ska strax
gå ut på en kortare prommis med dem.
dom har ju fått en långprommis nu på morgonen! :>

sen så har man ju fått öppna den 2:a luckan i chokladkalendern!
denna gång var det en stjärna, och igår var det ett lok!
hmm, inte för att jag vet vad ett tåg har med julen att göra?
men det är ju en annan sak.

idag skulle jag och jenkan klirra pizza. mums.
hoppas bara att man hinner bli hungrig då också!
men först ska jag mysa med mina djur och hoppa i ett hett bad!
läsa lite "så länge vi båda andas" :D
mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0