.- 1 December

Ja, så var dagen, med stort det äntligen här.
denna månad kommer en massa olika saker att ske.
- 8e (tandläkaren)
- 10e (soc, hudik)
- 11e (sthlm)
- 14e (säga hejdå till familia! <3 + åka hem.)
- 20e (norrbotten, ej bestämt datumet riktigt än ..)
- 22a (joels lägga)
- 24e (julafton, hos agneta & patrik)
- 25e (julmat hos mormor & morfar, utgång?)
- 26e (peterbby 20 år!)
- 27e (jenkan kommer till norr!)
- 28e (mellandag'srea!)
- 31a (nyårsafton!)

däremellan ska jag hinna träffa ronja, och hänga med henne.
självklart hannahgumman också, sen ska jag hinna kolla lite kläder,
flixa lite dvd-boxar ;), vara med dennis, jocke och peter.
träffa jonte, och ella, richard, mormor & morfar!
denna månad kommer att vara typ bäst. en massa planerat, och myscket att se fram emot.
men jag tycker bara att det är kul, och det var ju länge sen jag va så här glad.

jag älskar min familj (allihopa så det gör ont ibland ..) och mina vänner!
jag är så tacksam för att jag har er alla, ni är guld värd alla!
och hallelujah! :*

ikväll/inatt blir jag ensam i läggan. det är mys det också.
men det är mys då jenkan är här också, men får som mycket att surra om.
hon är himla nice den baben! ;> (imorgon blire pizza!)
ikvväll har jenkan bjudit på toast, mums! (m. pepparsalami!)
det var fett gott! ;>

nåådi nåådi. :)
jag ska strax ut med hundarna, sen bär det av i duschen (ska se hur mycket hår jag tappar!)
sen ska jag läsa och sova! :>

Kommentarer
Postat av: ronja

det kommer bli så bra <3

2009-12-01 @ 23:08:52
URL: http://ronjacrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0