.- 8 augusti

nu så är man vaken och pigg.
klockan är ju mitt på dagen, så man har ju kanske inte kunnat förvänta sig nått annat.
hihi, jag vaknade klockan tio.
marcus hade redan åkt och hjälpt björn,
eller så hade han åkt in på jour, men jag tror mer på jättendal.

jag sitter och tänker och försöker att skissa på olika tatueringar ..
jag vill så gärna ha typ min mamma och pappa och joels namn.
men också vill jag ha någonting som är jag ..
och jag har ju tänkt på en sak som är säker
och det är ju att jag är en godisråtta (a)
(äter faktiskt godis nu!)

och jag skulle vilja ha en massa olika saker i en och samma tatuering ..
som t.ex.
-muffins
-godis
-glass
-stjärnor
-körsbär
-väduren
-tårt-bit
-regnbåge
-fjäril

... det är ju inte lite för en och samma tatuering.
och ändå så vill jag ha den mellan mina skulderblad
eller på vaden, och jag kan ju så klart inte bestämma mig.
dock så älskar jag verkligen Pixie's tatuering som hon har på den
högra sidan av kroppen, den är sjukt snygg!
(eeh, men det är ju hela hon egentligen)

kolla bara på hennes arm, så himla mysigt med sago figurer!
hihi. så himla sött!

nåja, idag blir det middag m. marcus mormor, mamma, björn, bea, lasse och emmy.
grillat. yummie! :>
jag längtar tills maten blir klar! : D

jag ska hinna duscha innan vi ska äta och vi ska äta klockan 4.
så man kanske inte kan ligga i sängen hela dagen.
ska klirra tess tovor också.
(bakom ögonen)
samt att jag ska ringa mamma och bea! :*

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0