.- 8 augusti (lista)

13 HAR DU:
Ett förhållande
; jaop.
En bästa vän; jaop, den bästa också!
Haft ett seriöst förhållande: jaop, i detta jag är i nu ..
Dejtat en av dina bästa kompisar: nej, det har jag inte.
Blivit kär vid första ögonkastet; jaop, det har jag.
Fått ditt hjärta krossat; ja, och det är inte skönt.
Skrikit åt en lärare; ja, det har jag. men hon förtjänade det!
Sagt något och sedan ångrat dig; klart att jag har.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är; Nej, inte ljugit. kanske undanhållit för tillfället, men sedan berättat.
Några smycken som kostat över 1000 kr; ja, det har jag.
Snusat; en enda gång, jävla simon!

12 DAGENS:
Klädsel
; mjukisar + shorts
Smink; foundation, macara & rouge
Frisyr; utsläppt
Låt; papa roach - last resort
Vill ha: Pengar och ett jobb.
Sjuka;  huvudvärk på morgonen, men borta nu!
Saknad; peter, joel, mamma, pappa, erik, ella & richard.
Köp; glass, cigg, mat, chips (a)
Godis; choklad!
Attityd; svar på tal?
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: "jag är så förbannat jävla snygg!".

11 FÖRSTA:
Bästa kompis; Petra enqvist.
Bil; peugeot (enda också)
Kärlek; Erik sundberg.
Husdjur; hund
Semester; cypern. 
Jobb; älvsbyhus.
Köpta skiva; aqua.
Riktiga kärlek; marcus.
Piercing; Öronen.
Konsert; Lars winnerbäck. ♥
Fylla :  16. 

10 SISTA:

Personen som sms:ade dig ;  Johanna "siss" Johansson.
Personen som du kramade ; marcus.
Peronen som ringde dig; beagumman.
Personen som du ringde; beagumman.
Personen du sa 'jag älskar dig' till: marcus.
Alkoholdrycken; vin. (ska bli nykterist!)
Bilfärd; nyss.
Filmen du såg; snöstorm.
Gången du grät; i veckan någon gång.
Måltiden; grillat.

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm
; aldrig.
Våga hoppa bungyjump; aldrig, över min döda kropp.
Dejta någon med väldigt mycket tattueringar: ohjaa, om den hade fin kropp också.
Kalla dig själv lycklig; ja, så gott som det går för tillfället. men bättre kan det säkert bli.
Hellre ta bilden än vara med på den; ohja.
Kunna gråta över en kille; ja, allt för ofta.
Kunna gråta över en tjej; Ja, tjejer's vänskap suger ibland.
Ljuga för någon: det beror väldigt mycket på, men nej. jag tror inte det.
Kunna springa 50mil ;  om jag var så tränad så.

8 VAD:
Gör du just nu; funderar på att se en film.
Ska du göra imorgon; sova länge och tvätta. marica/angelica, vet ej!
Säger du till dig själv när allt känns svårt; "kämpa då för fan, det blir alltid bättre!"
Har du med dig in på bio:n; popcorn och partner!
Är det för färg på dina byxor; grå.
Är det för väder hos dig just nu; mörkt men inte regn. natt.
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet; ögonen, kroppen och skorna! (skratt!)
Skulle du göra om du vann på lotto; hmm, hur mycket vann jag?

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

1. Byxor
2. Linne
3. trosor
4. BH
5. halsband
6. ring
7. piercing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0