.- 8 augusti


Dagens outfit!
(ska börja med det hädanefter, i alla fall dom dagarna då jag inte har pyjamas!)
linne/klänning: gina tricot (strl. M)
linne: bikbok (strl S)
shorts: gina tricot (strl. M)

nu så har man hoppat i duschen, klippt tovor på tess, klätt på sig.
nu ska jag bara:
- torka håret
- sminka mig
- åka till jättendal
- äta middag (fläskfile & potatisgratäng!)
- hem
- sova?


nåja, jag har vart ensam hemma hela dagen.
det har varit skönt, men nu så vart det så jävla tråkigt.
marcus ringde och sa att han skulle åka till dyrssen,
och då fick jag nått fel och började nästan att grina!
(haha, det är så himla patetiskt)
men jag kom på varför sen, jag har/hade ju inte ätit nått än.
inte nått annat än godis! så det var ju kanske inte så himla konstigt.

jag har ringt till min mamma nu i alla fall.
det var bra med henne, jag har pratat med marcus, bea och
sen har jag ringt till kajsa (dock inget svar!)
sen till Peer också.

nåja, man kanske ska försöka att göra sig klar snart.
men jag lyssnar på en sån himla bra låt nu.
brittan - if U seek amy.
na na naa nana ..
jag är helt såld på denna låt, och jag vet inte varför ..

men nu så var den slut och då blir det milow. :>
hihi!

aja, jag ska ringa beagumman igen.
sen ska jag åka snart ju! :)
jag tar med kameran, I promise! ^^

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0