.- 7 augusti

nu så är man vaken, gubben är vaken (och hemma)
än så länge, dock så måste han börja åka snart.
han börjar klockan ett.
jag påminnde honom nu om att han började snart (a)
jag är verkligen en ängel!

så jag kommer att bli ensam hela dagen.
han kommer väl hem kring klockan 8 skulle jag gissa på!

nåja, idag ska jag damsuga, käka glass, sola.
jag måste slappa, göra en ny design känns det som,
samt att jag ska hinna med att bada min hund.
(och det är typ en sport för sig!)

imorgon blir det att grilla hemma hos lasse och emmy. :)
det ska bli trevligt att träffa dem igen, det var ett tag sen.
hihi, med marcus mormor.
himla mys och himla gotta! ^^

jaja, ett nytt inlägg kommer senare!
ska ta farväl av marcus först! x)

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer
Postat av: Petra

Hildaa, du har skrivit in "yous" dreams, det ska väl vara in "your":P

2009-08-07 @ 13:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0