.- 7 augusti

Petra:
jag vet att jag skrivit "fel" det är det sm ska göra att mina läsare kommer
att öka, genom att irritera dem .. :)

nu så har man pratat med Peterbby i 48 min. :)
och ungen där har skaffat sig en egen lägga också nu.
bra gjort, man kan inte bo hemma hos mamma hela livet.
(inte enligt mig, man måste växa upp)

jag ska lätt och hälsa på honom nu då jag åker hem.
det ska bli himla trevligt.
måste bara hitta nått att köpa åt honom i inflyttningspressent ..
hmm, jag har inte en aning om vad det kan vara.
men nått hittar jag. det måste vara nått han behöver också.
(det vill säga, inte bara öl)

marcus kommer snart hem, och jag vet inte vad jag har hunnit med att göra
medans han har jobbat .. hmm, inget speciellt.
det suger, men man orkar ju inget nu då det är så himla pissigt väder heller.
huga, det är så jävla varmt och kvaft.
jag gillar det inte alls.

jag ska strax göra mig lite popcorn!
mums, och käka pringles också.
kolla lite film .. jag tror att det blir Harry Potter ikväll! :D


"möts vi vid denna någon dag i Piteå?"
hahaa! jag gillar starkt Pussrutorna som kommit ut runt omkring i sverige! :D
jag ska lätt skriva en sådan i älvsbyn och piteå. ^^

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0