.- 6 augusti

nu så är man feberfri.
jag vaknade i morse och mådde bra, eller njae.
men jag hade då i alla fall inte feber.
och det är skönt som satan ska jag säga! :D
(är dock lite förkyld i halsen, men det kvittar!)

igår vart det att åka en sväng med bilen,
och det var skönt, är så himla less på att bara vara hemma.
jag ville se mig omkring lite!
så vi åkte till gnarp, sörfjärden, mellanfjärden & hårte. :D
och det var så himla trevligt!
Yihaa! ;>

nåja, idag så MÅSTE jag verkligen städa här hemma.
det suger, men livet är väl så då man bor i hus gissar jag.
det är inte världens bästa alla gånger.
men de flesta gångerna är det bäst. (a)

(en gammal bild på moi!)

nåja nåja.
det är så det kan bli ibland.

jag ska ringa min bby nu!
hon ska inte sova bort hela dagen!
(hahaha!)

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0