.- 5 augusti

nu så är gubben snart hemma.
idag ska han laga mat åt mig.
mums, det blir dock köttbullar och makaroner idag.
(det har inte blivit det fast det ska ha blivit det tidigare i veckan.)

idag har jag legat i sängen hela jävla dagen.
jag är helt slut och känner att jag är less
på att vara sjuk.
piss.

nåja, jag ska kolla mig omkring
lite här i hemmet om det finns nått att göra.
jag är rastlös.
men som vanligt så slutar det väl med att jag ligger i sängen
igen med tvn på och datorn.
inte för att jag håller på med nått av dem, utan jag läser nog min bok.

hmm, beagumman?
jag är orolig för dig!
hoppas det gått bra på träningen idag!

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0