.- 5 augusti

nu så har jag varit på ica och handlat.
eller ja, handlat och handlat.
jag har inskaffat det viktigaste som man behöver när man är sjuk:

1. cigaretter.

2. magnum mini (double choklad & caramell)

3. godis (syrliga, sura, salta, choklad, söta.)

jag handlade också en "lukta gott" till toaletten.
samt en pincett. (dock inte för att noppa mina ögonbryn)
utan för att jag ska kunna plocka bort fästingar från mina animals. (;s)
vidriga jävla djur.

iförrgår så var bea tvungen att ta två från Lucifer.
den ena hade sugit ett tag tror jag för den hade börjat att bli grå.
den andra hade kanske bara suttit på i typ 2 timmar för den hade inte börjat
att ta blod från marcus kissemiss än.
huga, det är så vidrigt!

nåja, nu så kom marcus la sig också i sängen.
tess är en galning och håller på att prata på sitt lilla sätt.
hihi, + att mina kattungar är så himla söta.
nåja.

marcus vill åka till sin mamma nu också.
men jag vet inte om jag orkar, så han kanske ska åka själv.
det suger verkligen att vara sjuk.
jävla bajs!

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0