.- 4 augusti

nu så är man klar m. disken.
det suger, men jag har inte diskat. haha!
det gör våran diskmaskin. hihi.
så det är väl egentligen inte så himla jobbigt.
men det är jobbigt att plocka i och ur den nu ist.

och jag har fortfrarande feber, det suger balle.
jag hatar det.
jag vill inte. :/

+ att jag har i alla fall tänt lite ljus nu.
det luktar vanilj, melon, kanelbulle, choklad & kola.
det är en salig blandning.
och det är mysigt!

tänkte ta lite kort sen på kisseungarna.
så att alla ni får se dem, så söta så.

jag ska sätta upp en grej sen i källaren, ni får inte veta vad än.
inte förän jag har satt upp det, och då
kommer det bild bevis och jag tror att det kommer
att bli fett jävla bra, jag ska visa marcus sen bara.

nåja, köttbullar och makaroner idag till middag.
mums, det ska bli gott som satan.
inte för att jag är det minsta hungrig. :/

PUSSEY!
swetiie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0