.- 4 augusti

här kommer det lite bilder som jag lovade!

här är det som jag skrev om tidigare idag som jag skulle visa gubben.
och nu så sitter den på väggen nere i källaren.
det blev så jävla snyggt och som ett helt annat rum.
jag blev verkligen jätte nöjd!

sen så kommer det ju så klart en bild på våran nya diskmaskin.
den är helt underbar, den är snabb, och den är snygg.
den passar perfa i vårat snygga kök.
hihi, jag är glad att marcus fick den av mamma och pappa i present!

sen är det ju kattungarna som jag lovade ^^
den sista är redan tingad (hanna) och den ska heta sötnos.
men nu så var hon inte riktigt säker på vilken hon skulle ta. (hihi)

sen så är det en ego bild på mig. jag ser helt fuckat rädd och stirrig ut.
men det är så det kan bli ivland. det är inte lätt.
+ att jag har på min älsklings halsband som han köpte till mig
i studentpresent. (tack, tack än en gång älskling!)

nåja, en massa bilder kom det ju upp i alla fall.
jag har nyss åkt lite bil med bea (hon övningskörde)
och hon var riktigt duktig. jag är stolt över henne.
ska dock ta en alvedon nu, hoppas att febern ger med sig inatt
så att jag kan jobba torsdag/fredag.
jag vill inte vara hemma mer.
det är tråkigt. jag vill ha pengar ffs!

nåja, imorgon ska jag bara slappa, kanske städa till här lite.
ta det lugnt, läsa min bok och se på tv.
mysa under täcket och hoppas att det blir regn!

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0