.- 3 Augusti

nu så ligger man i sängen som vanligt.
men det är ingen vanlig dag idag heller.
det är hilda's egen dag.
eller nej, men jag är sjuk (igen!)
och jag hatar det verkligen.

jag hade 38.9 grader feber idag då jag kom hem.
(eller innan jag gick hem)
och jag var ändå pigg, inte förkyld eller nått.
men det är ju så klart att jag är det nu.
jävla bajs.

nåja, jag har suttit idag och kollat hur mycket pengar jag har kvar av min lön.
och det är i alla fall fett mycket!
hela: 3580. :)


(gurkan som bebis)

nåja, imoron kommer bilder på kattungarna.
dom är så söta nu, öppnat ögonen nu
(nästan) och dom är söt.

nåja, beagumman har varit här en sväng och hälsat på mig.
det var trevligt, jag har verkligen saknat henne.
min feber försvann en stund men är tillbaka nu.
det är jobbigt, det är så jävla varmt ena stunden, man svettas.
sen blir det jätte kallt, och då fryser alla leder till is.
huga!
JAG HATAR ATT VARA SJUK!

jag har lite små tråkigt nu, så jag kollar på kläder på i-net.
jag behöver egentligen inte nå kläder.
men jag vill ändå ha. men jag ska inte.
för nu då man tjänar egna pengar så vill man
inte handla lika mycket som då man får pengar av mamma/pappa/mormor/ella m.m.
för nu har jag jobbat hårt för dem.
haha! tänk hur man lär sig att bli vuxen.

nåja, jag ska kolla lite på facebook nu också.
sen blir det lipstick jungel. ;>
haha!

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer
Postat av: Petra

Usch Hilda vad du alltid är sjuk :( Jobbigt..

2009-08-03 @ 21:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0