.- 29 augusti

ooh, nu så har dom ändrat teckensnittet här på blogg.
ialla fall då man skriver här.
det var lite trevligt! :*

ikväll är det "fest hos mig", "ge mig lite mer"
na na na ..
jag är fett taggad. och det känns en massa skönt.
jag kommer att ha det fett trevligt ikväll.
det är jag absolut säker på.

nåja, nu på morgonen är det mycket som har hänt.
marcus åkte till sundsvall och skulle shoppa till skolstarten.
tess har haft ett sånt där "anfall" igen. :/
jag vet inte, men vi tror att det kan vara epelepsi,
och det suger verkligen ;'(
men jag ska se mig lite omkring ..

ikväll ska jga dricka en vinare och cider ^^
mums, jag vill bara att det ska bli kvällen nu jag!
men först så ska jag och marica käka på kina.
så jävla gott!
jag ska äta friterad kyckling!
mums!

sen blir det stadt som sagt.
det ska bli så himla kul.
träffa lite vänner som man inte sett på länge,
klä sig snyggt, sminka sig, och fixa håret.
och sen fest hos anneli och kenneth.
så himla mysigt!
jag har saknat dom också. ^^

(gammal bild)

mums!

nu så spelas det party musik i datorn,
det är pink, kick, milow, flo rida, RHCP,
och en massa annat bra.
+ att jag lyssnar på flo rida - sugar nu på yooutube ..
skulle jätte gärna vilja veta hur man lägger in videos här på bloggen ..
hmm, någon som kan hjälpa mig?

nåja, jag ska ringa mig gangster nu.
det var så jävla längesen jag träffade och pratade med henne.
så det ska jag göra nu.
sen ska jag hoppa i duschen, och sånt.
kommer nog ett inlägg med min outfit för ikv ..

btw, åker nog hem till mamma på måndag ist.
för imorgon ska vi gratta beaälskling! <'3
+ att jag ska försöka att hinna med en ny header!

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0