.- 29 augusti

nu så har man gjort naglarna också (:
det är diamanter på dem.
hoppas bara att de håller ..
de har inte riktigt tårkat än.
så jag skriver som man gjorde förr ..
1 knapp i taget.
(det suger)

men ganska snyggt vart det väl?
håll tummarna för mig att det tårkar någon gång och att
det håller hela kvällensbravader!

btw, så ringde marcus nyss och skrämde mig.
det suger. jag vart jätte arg :@
men så klart så skojjade han bara, och det var en himla tur!
så han är snart hemma.
det ska bli skönt. då vet man säkert.

+ att snart ska vi ju käka jag och marica.
och sen är det fest.
(hur jag nu ska orka det)
men det är ju en annan sak.
min mamma sover nu!
RING HENNE ALLT DET NI KAN! ;)

PUSSEY!

swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0