.- 29 augusti

nu så har man duschat och klätt på sig.
man har ringt till gangster (dock så svarade hon inte :/)
men sen har jag pratat med mamma och med kajsa.
samt påmint marcus om det viktigaste i sundsvall.

här kommer det lite outfit:

detta ska jag ha på mig!
(dock så kan ni ha lite hänsyn för mina knallblå sockar.
de kommer inte att synas då jag har på mig skorna.
man jag är så himla frysen om fötterna!)

och denna jacka ska jag ha på mig, samt skorna (vad var det jag sa?)

nåja, det är inte lätt allså, men jag har ju gjort en ny header också.
jag känner mig verkligen nöjd, den blev himla bra ^^
(och den var gjord snabbt också!)

nåja, jag ska ut och röka nu jag.
sen ska jag väl klirra frilla och sminket.
jag vet att klockan bara är typ två. (och jag är inte långsam med det)
men jag har inget bättre för mig!

PUSSEY!
swetiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0