.- 27 augusti

LÖNINGSDAG!
- och det är skönt som satan!
jag har betalat alla mina "skulder" (räkningar)
och har även hunnit vara på ica och handla
+ beställt hårprodukter (a)


detta är det jag har beställt. ^^
jag hoppas att jag kommer att bli lika nöjd som alltid.
men det blir jag säkert.
och som vanligt så hoppas jag för hela min gud att det kommer imorgon!
(men det ska det göra, för jag beställde innan klockan tolv)

nåja. jag sitter och kollar på tv nu. det har varit:
-våra bästa år
- grey's

och snart är det sjunde himlen.
sen vette jag attans vad jag ska göra faktiskt.
men så kan det ju vara.
jag vill göra nått kul.

snart så fyller min älskling år.
på måndag rättare sagt. och hon kommer att bil så himla glad över
våran pressent. ^^
sen på tisdag så åker vi ju upp till mamma.
jag och min älskling tessilago <'3


(detta är den första bilden som vi någonsin tagit på tess)

nåja, jag ska kolla på tv nu.
sedan ut och röka!

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0