.- 26 augusti

nu så är man vaken. man har tänt ljus, startat en tvättmaskin,
gått ut med hunden, gett katterna mat, sett på tv.
+ att man har klätt på sig!

ja, idag ska min dag bestå av att tvätta.
jag vill ju ha en massa nya kläder (ny tvättade*)
när jag ska åka bort nu till mamma om en vecka. ^^

sen så är jag verkligen nervös och orolig ..
imorgon får man ju lön, och jag vet inte hur mycket jag får ..
det är spännande, men oroligt ändå.
efter som att jag har lite utgifter som jag ska göra ..
det är hyra till marcus (4300:-)
klippa mig (400:-)
åka buss hem till mamma (400:- m. hunden)
=5100:-

jag hoppas att jag får lön s¨att det räcker i alla fall.
jag hade jobbat 92.5 h denna månad.
+ 19 h helg ob ..
och 3 h vanlig ob ..

vad tror ni ? tror ni att lönen räcker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0