.- 24 augusti

nu så har denna dag gått som den ska.
jag har hunnit med en himla massa kna jag lova.
och ändå så sov jag bort hela dagen.
(till klockan halv ett i alla fall)
och det är ju nästan hela dagen.

nåja, jag har hunnit med att städa hela huset.
och det var fan inte det lättaste att göra, det var verkligen skitit.
men jag har gått ut med en massa sopor,
damsugat, kastat tvätt ner i tvättstugan, och tänt en massa ljus.
så nu luktar det en massa gott här hemma. ^^

sen ikväll så har jag vart hos min älskling;

och där så surrade vi på, och försökte att tjuv r*k*
och det gick ju lite si så där, slutade med at jag fick med mig en sak hem.
som jag är oändligt tacksam över btw!
tack marica bby! <3

sen så kom jag hem, pratade med marcus om en sak.
och så där, lättat på hjärtat.
pratat med jojje om min tato, varit på facebook, och sånt.
tänkte ta en bilder nu sedan (strax)
så att alla ni får se hur det ser ut här hemma hos oss just nu.
(ååh, det är så himla fint!)

btw, på lördag blir det mest troligt utgång!
mums! (det beror på hur min lön ser ut ..)
jag ska klirra lite bilder nu.
så jag uppd om kanske 20 min! ..

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0