.- 24 augusti (huset)


Hallen


köket


köket (igen)


vardagsrummet


nu så har ni fått se lite av hur det ser ut hemma hos oss.
ni får se sovrummet, kontoret (som för tillfället ser mer ut som ett verktyg's rum)
toaletterna och tvättstugan senare.
kan inte fota sovrummet nu då marcus sover.
och de andra rummena orkade jag inte.
inte idag.
men imorgon kanske!

jag är ganska så trött nu. men jag kan verkligen inte sova.
och det suger. på riktigt.
nåja, jag tänkte dela med mig av lite frillor som jag har hittat
på google som jag är väldigt intresserad av att klippa.
(på mig själv allså, då jag har tid den 4 september)




jag är egentligen bara sugen på 1-3-4 men bild nr: 2 är också fin.
det är inte det. men jag tror inte att jag passar i den.
jag vill ha en frisyr som man kan leka lite nmed, man ska kunns somna med
bött hår och sen kunna kliva upp dagen efter och inte behöva göra
nått att frillan då man ska iväg (om man inte vill eller orkar)
och då tror jag att de här frillorna är ganska så bra! :>

ni får gärna vara med och bestämma med mig.
säg vad ni tycker vet jag! (a)
för jag har nämligen beslutångest! ;s

imorgon ska marcus handla kattmat!
vilket verkligen behövs.
och det ska blir så himla skönt att slippa höra katterna skrika.
(dom har varit utan mat i ca 25 min nu.)
och de skriker som satan. jag ska snart avmaska dem ..

nåja, kanske ska man ta sig i kragen
och gå ut och röka för kvällen.
sedan sova.
ja ska ringa till arbetsförmedlingen imorgon igen,
samt till A-kassan och få mina jävla papper!

sen ska jag bara tvätta imorgon och hoppas på regn!
hihi!
jag är så himla busig! (a)

PUSSEY!
swetiié

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nummer 2 tror jag faktiskt skulle passa bra på dig (:

2009-08-28 @ 16:02:25
URL: http://shallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0