.- 23 augusti

nu så är man arbetslööös!
det känns.
men det är ändå inte så himla farligt.
jag ska redan imorgon ringa på arb.förmedlingen.
och det kommer att gå så himla bra ändå! :>

"ge mig ge mig ge mig nått mer!
- nått att jobba på .."


jag är helt förälskad i honom.
det är fett jävla sjukt och löjligt. (jag vet)
men kan man göra annat då man läst böckerna?
(jag säger som rbca, jag ser, jag hör och jag drömmer twilight!)

nåja, imorgon blir det att fixa till här hemma.
det kan jag verkligen lova att det behövs.
jag skämms verkligen för hur det ser ut här.
men ingen av oss har orkat i veckan.

först så hade vi ju besök av dennis, sen så
har vi jobbat och jobbat.
och då orkar man inte. men just nu så har jag ju all tid i hela världen.
och det känns ganska bra ändå (just imorgon)
då man har saker planerade ..

27 augusti:
-löning!
-betala hyran till marcus, samt räkningar!
31 augusti:
-gratta min älskling beagumman!
1 september:
-åka hem till mamma och pappa (<3)
4 september:
-klippa mig på klippet klockan 10.
-gratta min pappa.
5 september:
-inflyttningsfest hos peterbby!
9 september:
-grattis pappa 40 år!
13 september:
-hem till hudiksvall.
18 september:
- stockholm? :D

så nog har jag planer alltid.
det vill jag verkligen lova er! ; )
och jag ska söka en massa jobb i stockholm!

mina kattungar är så jävla söta.
jag vill fan bara äta upp dem! nu nu nu ..

jag har väldigt tråkigt nu egentligen.
jag har redan hunnit sova middag.
och det var typ 10 min. men det var så jävla skönt.
det känns att jobba helgen, inte för att jag tycker att det är jobbigt.
absolut inte. men för att det är mycket mer att göra och
man jobbar liksom hårdare.
det är skönt. skönt i kroppen ..

pink - please dont leave me
(jag har fastnat för den. melove!)

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0