.- 21 augusti

nu så är man vaken, man är pigg och man är på hugget ;)
och jag känner mig på jätte bra humör idag.
jag vet inte riktigt vad det kna bero på.
men kanske för att jag vart så jävla arg inatt/igår-kväll.
men det hör inte hit, det var bara mitt "morgonhumör" sopm spökade ..

nu så lyssnar jag på musik, kick - ge mig mer
och den är ju helt underbar.
jag fick så klart en jävla massa ny musik igår
och jag är så himla stolt. ^^
- tack älskade broder!


denna kisse har gått och blivit min favvokisse!
jag vill verkligen ha kvar honom (men ska dock inte)
för att han är så jävla söt! dock så kommer det nya bilder på söndagkväll/måndag.
jag ska jobba så jävla mycket nu tills på söndag.
det blir hela 19 h i helgen bara.
men jag klagar inte!

sen så kanske man ska åka hem till mamma lite tidigare?
kanske redan nästa helg.
vi får se :)

sen så har jag precis flyttat ner kattungarna, kattlådan och maten till källaren.
jag tänkte då behöver man ju inte vara rädd att dom ska trilla ner för trappen sen.
utan då får dom komma upp när dom vill det. ^^
dock så gillade inte min hund det så himla mycket.
men våran lilla toa här uppe tar ju åt sig lukt på en gång.
det är inte hellerr oligt.

jag håller på att koka ägg nu,.
ska käka några, sen klä på mig.
sen så ska jag ju gå! ^^

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer
Postat av: beatrice

tänker du svika mig på min dag igen ;(

2009-08-21 @ 14:45:42
URL: http://beatricenordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0