.- 21 augusti

här är ett inlägg till min mamma och frida! ;>

(detta är den kisse som jag vill behålla!)

(denna är också otingad just nu!)

(denna är tingad!)

den gra-melerade är min favvoisse.
och jag vill verkligen ha honom kvar, då ska den heta midnight ^^
hihi. jag älskar den.

nåja, nu så har ni sett dem.
och jag orkar inte ägga upp mer bilder.
eller jo, här kommer några fler på min favvo! :


nu så får det vara bra med bilder.

just nu så är ander's här och han och marcus håller på att bygga nått.
jag vet inte vad, och jag är då inte intresserad heller.
jag ska strax gå och sova.
jag ska ju upp klockan 6 imorgon. jag börjar klcokan sju och slutar sju på kvällen.
puuh, men det är pengar som satan.
och jag behöver dem verkligen!

nåja. jag ska ut nu en sväng!
och nej beagumman. (<3)
jag ska inte svika dig iår igen. (inte för att jag kunde rå för förra året.)
du behöver inte bekymra dig!
love you.

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer
Postat av: beatrice

ne, det kunde du inte.. men jag hade sett fram emot att du skulle vara med iår. nu vart jag glad :D älskardig<3

2009-08-21 @ 21:47:09
URL: http://beatricenordin.blogg.se/
Postat av: Michaela - [ Foto & Design ]

gu va söta! :D

2009-08-21 @ 22:22:40
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0