.- 18 augusti


nu så har dennis åkt hem.
eller det gjorde han tidigare idag.
det var lite sorgligt, men ändå så är det skönt att vara lite ensam också.
men nu får gärna någon annan komma på besök! :)

nåja, idag har jag varit på ica och handlat en kattlåda, och sand.
det är fan inte billigt.
men det är det mina katter/kattungar behöver. då så ska jag inte klaga.
för dom är så jävla söta! :*

nåja, sen så har jag pratat med marcus idag om stockholm.
jag skulle verkligen vilja hitta ett jobb där och flytta ner.
jag vill utvidga mina vingar och pröva på lite nya saker.
och han lät då inte så himla negativ, han sa att om jag verkligen
ville det och sånt så skulle han stötta mig.
vi skulle prata mer om det när det verkligen kom till kritan (eller i spel)

nåja, jag ska kolla lite tv nu.
måste dock passa på att gratta beagumman som har kommit in på handel!
skit roligt för henne!
jag är verkligen skirglad för hennes skull! ;> <3

nåja, jag ska se på tv nu, läsa bloggar.
marcus ska snart till jättendal och gratta mattias.
hihi!

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0