.- 14 augusti

nu så är dennis snart på väg.
jag är verkligen jätte glad för att han kommer!
jag längtar och hoppas att hans resa går bara bulla! :*

jag har klivit upp från morgonen idag.
(eller, egentligen inte) jag vaknade klockan halv elva.
men det är ju ändå inte så himla länge.
min rygg är helt okej idag, men ändå så har jag så jävla ont i magen.
men jag har ju pms.nu, och det är verkligen inte mysigt! ;'/

nåja, idag så ska marcus åka till bergsjö på systemet.
sen ska han posta brev, på ica och handla potatis och
sen ska han väl hem.
jag ska damsuga (om jag orkar) sen ska jag klä på mig, sminka mig och ja.
bara vara snyggast i sverige! ;*

jag har tagit upp kyckling file nu som vi ska grilla ikväll då
alla andra ska käka kräftor (bea, hanna och monica)
haha, sen så ska jag göra en egen marinad för första gången .. hmm.
jag känner mig lite ja .. förväntansfull.
jag är lite orolig också för att jag inte riktigt vet hur det kommer att smaka.
men det blir säkert bra.

då marcus har åkt ska jag sätta på hög musik och skaka rumpa.
hahaha! det kommer nog att se roligt ut.

nåja, jag ska kanske örja göra nått nu.
leta lite musik på datan. hihi.

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! hoppas du och marcus har det bra =) till hösten firar vi två år ;) vi borda komma ner någon helg! det är som så mysigt :>

2009-08-14 @ 14:01:02
URL: http://mlisord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0