.- 14 augusti

svar till anonym (även om jag vet vem du är!):
ja, tänk att tiden har gått så himla fort, jag minns det som igår. (a)
haha, jag och marcus firar 2.5 år vi också snart!
ja, det tycker jag vekrligen att ni ska göra, jag saknar er och jag har ringt
er varje gång jag har varit hem. skulle vara kul! :*

snart så bär det av till jättendal och på detta:

(kräftskiva) dock så ska då jag och gubben grilla.
mums det i alla fall.
jag ska vara nykter som alltid och jag ska dricka läsk
och äta mig stor som ett hus. x)

hihi, dennis är nu äntligen på väg och det ska bli så himla kul.
jag har även hunnit prata med peter och så också.
samt med min mamma.
det är trevligt. + att marcus har suttit och jobbat så himla hårt med sitt företag
också -.. hmm .. jag indrar jag om jag inte hör att det spelas spel istället ..
kanske ekorrar som ska plocka nötter?
ja, man blir ju ås förvånad!

jag ska ta med kameran ikväll, eller ja. nu då vi åker och jag lovar.
LOVAR verkligen att använda den denna gång!

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0