.- 9 april

PÅÅÅÅSKLOV!

så himla skönt allså, jag är så himla lycklig att det finns ju inte ord.
jag sitter nu och väntar på min man.
jag hoppas att han kommer hem snart. för jag vill ha en puss.
hihi :*

idag så har jag vart i skolan hela dagen lång.
och jag har hunnit göra nästan allt som jag ska göra nu i skolan.
jag har i alla fall gjort allt det viktigaste.
och det är himla tur.

jag ska ju åka hem till mamma och pappa
imorgon, eller njae, jag ska vara i stugan med dom i helgen.
så jag ska ju inte hem till dom.

men imorgon på bussen i alla fall så ska vi
jobba lite med skolsaker, eller vi och vi.
det är ju bara jga och tess. (♥)
men vi ska nog lyckas ganska bra med det i alla fall ;>

 men nu så kom min älskling hem.
jag skriver mer senare! :*

nu så har ja vart så himla social med min man som jga bara kan.
och nu så är det ju faktikt min tur att sitta här.
hihi, jag måste verkligen göra någonting åt min garderob.
allvarligt, detta händer inte.
jag pallar inte att ha så himla mycket kläder.
jag måste göra nått åt saken!

nåväl, det kan ju vara roligt det också :)
jag har i alla fall vart på ica nu och handlat till bussen.
det blir chips, vatten och mackor + 2 ägg att ha med.
det räcker för min "lilla" bussfärd imoron :D
mer behöver jag nog inte.

ikväll ska vi åka till gnarp och köpa lite glass.
mums säger jag bara.
men är nog mer sugen på stan, finns mer smaker där.
men det är ju en längre bit att åka ..
hmm, det är inte lätt vilka bekymmer man har.
men nu ska jag verkligen göra nått åt min garderob.

(nu under påsk-helgen/lovet kommer nästan ingen uppd.)
- har ingen dator.

PUSSEY!  ♥

Kommentarer
Postat av: Kajzii

Heej!

Jag är hemma hela veckan! Ska vara hos mamma, jag åker tillbaka till Åre på Fredag! Om du är hemma så kan vi väl kanske hitta på någonting?!

Kram Kram!

2009-04-12 @ 18:39:48
URL: http://kajzaedfast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0