.- 6 april

nu så har man kommit hem från skolan.
det har gått himla bra idag i cafet.
dock lite jobbigt då man står där med riv i
halsen samt en massa feber.
men det har gått bra ändå.

jag är så himla göad att jag har just mina föräldrar.
så himla nöjd att dom stöttade mig idag
och att dom verkligen tog tag i detta nu.
och det är jag så himla stolt över.

idag hade vi lite problem om vad vi skulle käka till middag.
men tillslut så ringde marcus och sa
att vi kunde ju käka laxsoppa.
jag hoppas verkligen att det är gotta! ;>
men det är det ju säkert.
så jag misstror honom inte.

då han kommer hem ska vi ner och handla lax.
sen ska jag handla cigg,
kolla bussar, sen så ska jag mysa med en massa gotta.
samt att jag måste plugga lite teori också.
det ska blir himla mysigt. :)

på fredag så åker jag hem till mamma och pappa.
det ska bli himla nioce att få komma hem lite granna.
samt att jag får min födelsedag's pressent då också :)
och det är himla mysigt.
=^-^=

nåja, marcus kommer snart hem och hämtar upp mig tror jag.
så det är bäst att man är klar då han kommer.
hihi, han vill nog inte håll apå att väta en massa
ska ni se!

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0