.- 5 april

GRATTIS TILL MIG!
jag fyller ju faktiskt hela 19 år idag.
och jag vill tacka alla som har uppvaktat mig, så himla underbara! :*

nåja, jag har precis ätit lunch, jag värmde upp tacosen
som vi åt här i veckan, och satt och funderade lite
över vilket liv man har, hur det har kunnat se ut och
lite allmänt bara.
jag kom då inte fram till nått speciellt.
men det är ju ändå bättre än ingenting. :)

jag har fått en massa fina saker nu då jag fyller år.
-jag har fått ljus (<3)
-tändare
-smink + väska
-pengar
-morgan + mamma på besök (<3)
-två vinare + lite cider
-påskblommor
-rökarstol
-duk
-pengar
-påskägg
-spel
-middag på texas
jag kan ha glömt nått.
men då jag kommer på det så skriver jag dit det då! :D

igår var det fest här hemma, och det var himla nice.
jag hade det verkligen trevligt, och
det var en massa trevligt folk. jag är super nöjd.

mamma och morgan åkte hem idag dom.
det känns så himla konstigt att man är helt ensam hemma nu.
ingen mamma eller morris att prata med.
man hinner verkligen vänja om sig på bara 6 dagar.
det kan jag verkligen lova er!


jag har hunnit städa idag, och göra mig snygg.
samt att jag har vart på ica och handlat cigg + pantat.
jag har ätit mat, och jag har hunnit blogga.
jag är så himla duktig ibland känner jag :)

+ att jag så klart har hunnit räkna mina pengar som jag har i min spargris!
det var verkligen mer än jag hade förväntat mig.
och det var en glad överraskning.
jag kommer att kunna leva denna månad också.
vilket gör mig hel.

dock så har ju min mamma varit så himla generös då hon
har vart här, hon har ju handlat allting åt oss.
så jag har ju sparat pengar där också som fan.
så tack så hemskt mycket! <3
jag älskar min mamma, min pappa och min broder.

sen är det cafet imorgon.
jag har feber nu och är förkyld.
men blir jag inte sämre eller blir magsjuk så åker jag imorgon.
jag ska i alla fall försöka.
det är så himla viktigt.
för även om jag åker hem tolv, så har jag visat att jag vill.
och det får man creds för!

nu så klingar det verkligen gammal musik
på datan, och det är så himla mysigt att sitta här i mjukisar
och lyssna på helt underbar musik som man har en massa minnen med. ^^

jag måste gå ner och rensa i min garderob också.
men det är ju så himla mycket kläder där nu.
att jag kan behöva vila mitt mentala psyke lite först ;b
hahahaha.
det är inte lätt att ha så himla mycket kläder, men
jag klagar då absolut inte!

men nu ska jag kolla vidare på bloggar.
marcus är ju och jobbar så jag ska passa på!
sen måste min hund ut och kissa också :)

PUSSEY!  ♥

Kommentarer
Postat av: Bathilda

Grattis älskling !

2009-04-05 @ 16:21:42
Postat av: Anonym

vad är det du säger? fyller du år? GRATTIS FÖR FAN! har morgan varit ner till dig..? usch vad hemskt, vi hade mer än gärna följt med :(

2009-04-05 @ 18:23:52
URL: http://mlisord.blogspot.com/
Postat av: Anonym

från oss =)

2009-04-05 @ 18:25:05
URL: http://mlisord.blogspot.com/
Postat av: Anonym

"sen dök ju inte vissa upp" ... Nej och vissa var inte ens bjudna...

2009-04-06 @ 05:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0