.- 30 april

Idag är det en stor dag.
jag och marcus har vart tillsammans i 2 år.
- GRATTIS TILL OSS!

nu så är man hemma i harmånnger, och
det kommer en massa bra bilder på valparna i detta inlägg också.
jag har bättre bilder än det jag la upp i det
förra inlägget.
och jag hoppas att du blir nöjd angelica! ;>



dom rä så jävla söta, men så himla små.
det syns ju verkligen här.
jag har inte stora händer, men ändå så ryms dom i mina. ;b

joel hängde ju med mig hem igår,
och det var ju himla trevligt. ;>
vi ska snart börja att göra oss klara och sedan
åka till skolan, sen ska vi träffa upp marcus sen på eftermiddagen
i stan så ska vi göra lite små ärenden. :)

sen ikväll så ska vi åka till anders och eva och käka,
samt spela lite spel och bara surra bort tiden.
men vi ska inte sova där, vi kör hem.
men det kanske blir skönast så.
jag tycker bäst om min egen säng.
hihi, men det skulle vara trevligt både och. :)

idag på skolan har jag värsta
stora redovisningen av mitt ungdomsföretag.
jag hoppas verkligen att det går bra.
men det gör det nog, för just nu så känns det som
att allting kommer att fungera och det känns
som att allting löser sig tillslut. ;>

ja, men jag ska vara trevlig nu med min broder.
vi ska åka in lite tidigare till stan.
för min broder har ju inte hittat nått att äta.
så vi ska dra på statoil först.
(annars så hungrar han ihjäl)

YEEES, btw!
idag så fick man ju pengar, och det kändes skönt som satan.
jag ska faktiskt kanske fylla på min telefon.
men det är inte säkert än.

sen så vill jag passapå att gratta thomas som klarae
sitt körkort igår, en massa grattis från oss i sundsvall. ;>
jag hoppas att du kör lugnt och försiktigt.
(LAGLIGT OCKSÅ!) ;)

nåväl, jag ska göra mig klar nu.
men jag skriver kanske senare!

PUSSEY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0