.- 30 april

nu så sitter man här på skolan.
joel sitter ute ohc väntar på att min lektion ska
ta slut och jag ska kunna åka in till stan och slappa.
sen ska vi hämta upp marcus klockan halv 4
på ericsson och där efter ska vi hem.

idag har dagen gått så himla fort,
men det är så himla kul ;>
det är roligt då man har nått att göra
och att man inte bara sitter ochgör inget av tiden.
(eller njae, så mycket har jag ju inte att göra då jag kan blogga (a) )

ikväll ska vi ju som sagt åka till anders och eva.
och dte sk abli så himla gott med god mat och
trevligt sällskap.
jag tycker att det är så det ska firas.
men behöver inte dricka och bli jätte full.
men kan vara nykter och köra också (a)

Saga sitter också här brevid mig.
HON ÄR SÖT OCH BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0